Geplaatst op 11-10-2010 om 15:57
Goede dag!
Ik heb me net aangemeld op deze site. Gisteren was ik bij een vriend die ook lid geworden en we hebben het er toen even over gehad. Het leek mij ook leuk om op deze site aan te melden.
Ondertussen zal ik me even voorstellen. Ik ben w00tjes, 20 jaar oud en woon in Brabant. Ik hou erg van boeiende gesprekken voeren met mensen. Op dit moment studeer ik Technische informatica in Den Haag. Ben bezig met m'n 4e studiejaar (3e collegejaar). Hierna wil ik graag een master gaan doen, maar ik weet nog niet welke master ik wil gaan volgen. Ik vind teveel vakken boeiend om een goede keuze te maken. Hier moet ik dus nog flink over filosoferen

Mijn hobby's zijn: Lezen, elektronica spelen, varen, computeren, muziek luisteren, geneeskunde verdiepen.
Daarnaast hou ik ook gewoon van gesprekken die 'soms' boven m'n verstand gaan, zoals het inbeelden van oneindigheid, begin, vroeger e.d.
Daarnaast hou ik erg van wetenschap en hoop er in m'n carrière terecht te komen om onderzoek te doen.
Ik heb een vorm van autisme namelijk PDD-NOS. Hierdoor ben ik communicatief niet erg sterk en kan ik niet zo goed tegen veranderingen, maar het heeft ook een aantal voordelen, zodat ik onderwerpen op een andere manier bekijk dan dat 'normale' mensen het doen.
Ik hoop op deze site leuke gesprekken te voeren en mensen te ontmoeten.
Groeten
W00tjes
P.S. Ik heb het onderwerp opnieuw aangemaakt, omdat m'n post wijzigen niet mogelijk was.