Geplaatst op 10-10-2010 om 22:13
Hoi allemaal
Ik heb me net geregistreerd hier, omdat t me een leuk forum leek om nieuwe mensen te leren kennen en op niveau te discussieren. Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Tijgertje, ofwel Martijn. Ik ben 20 jaar oud en studeer Geneeskunde (3e jaars alweer

)
Ik heb heel veel hobby's en interesses, die zich ook in een razend tempo afwisselen. Dan vind ik dit weer leuk, dan dat weer. En als ik weer iets nieuws heb gevonden, duik ik er helemaal in. Tot ik weer het volgende tegen kom... (vrienden worden er soms gek van)

Maar mijn interesses zijn daarmee erg breed. Onder anderen: Zeilen, muziek maken (klooien op een keyboard of gitaar, trompet spelen, tijd in een koor gezongen), religie vind ik interessant (en daarmee ook 'geheime genoodschappen' zoals vrijmetselarij en andere ordes), een beetje schaken. Ik hou ook erg van wetenschap (doe zelf ook onderzoek naast mn studie).
Ik hou aan de ene kant ontzettend van afwisseling zoals je ziet, maar kan daarentegen soms ook heel slecht tegen verandering. Kortom: ik ben paradoxaal xD
Als je nog meer over mij wilt weten, moet je het maar vragen (stuur gerust berichtjes)
Greetz,
Tijgertje