Geplaatst op 25-8-2010 om 01:45
Ok, de titel is dus een grapje, haha. 1: Ik ben geen Snottifant en 2: alwijs (is dat een woord?) ben ik al helemaal niet.. Mijn naam is Susan, ik ben 15, en ik woon in de Meierij (waar dat ligt? Ik ga niet alles verklappen! Maar het is in Noord-Brabant). Ik ben trots op mijn zachte g, mijn aparte gevoel voor humor, en het feit dat ik mijn teen in mijn neus kan stoppen (en de geur kan verdragen). Als ik me niet te pletter aan het vervelen ben lees of schrijf ik, strompel ik rond in de bossen, doe ik aan dansen en (hopelijk binnenkort) aan Pencak Silat Pecutan Cobra, dat is een Indonesische vechtsport. Momenteel zijn mijn interesses onoplosbare mysteries, Grieks/Romeinse cultuur, Jack the Ripper en Alice in Wonderland. Andere dingen die ik enigzins tof vind zijn Harry Potter (zie mijn naam), Avatar: The Last Airbender, House, Scrubs en boeken van Eoin Colfer. Ik beschouw mezelf wel als een nerd en ben gek op nutteloze informatie. Dit was het denk ik wel ongeveer, maar ik ben nooit te lui om vragen te beantwoorden.